Tuesday, June 20, 2006

fotokesfotokesfotokes van Myanmar!!

hallohallo

zoals de meeste ondertussen wel weten ,ben ik (Laura) terug thuis... Ik ging normaal de hele zomer thuisblijven tot mijn zus moest bevallen begin oktober... maar daar is dus weer verandering in gekomen. De zesde juli vlieg ik alweer terug naar Bangkok en dan een paar dagen later naar Borneo waar philippe zich op dit moment goed aant amuseren is met al die beestjes onder water!! Het is echt heel tof om iedereen terug gezien te hebben, vooral die verraste gezichten waren zeker de moeite!! En de lekkere frietjes niet te vergeten!! maar in september kom ik weer efkes terug "op vakantie" voor de bevalling en e beetje dansles geven ondertussen... en dan in oktober weer terug reizen tot de zomer 2007...

onze msn site waar de fotos opstaan doet naart schijnt wel e beetje raar: fotos dubbel of vervormd dus ik hoop dat ge ze kunt zien... ik zelf kan ze nu allemaal zien na efkes wachten... tja kweet ook niet wat er aan de hand is... maar probeer maar es!!

tot de volgende
daaaaaaaaag

1 Comments:

Blogger seb en marie said...

Wij hebben hetzelfde probleem met onze foto's op onze site sinds enkele weken. Zou het misschien kunnen dat er teveel op staan??

Als jullie binnenkort plannen naar china te gaan, kan je altijd in Shanghai logeren bij de vader van Marie, opt 33ste verdiep...
Laat maar iets weten.

Allee nog enkele uurtjes en we stappen de vlieger op,
terug belgische frieten!!

Geniet er nog van,
en we komen jullie nog wel bezoeken... :-)

3:01 PM  

Post a Comment

<< Home